Ogłoszenie o pracę

Tytuł ogłoszenia
ZASTĘPCA DYREKTORA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DLA KOMBATANTÓW W OPOLU  
Forma zatrudnienia
umowa o pracę na czas określony  
Rodzaj pracy
kadra zarządcza  
Stanowisko
Zastępca dyrektora  
E-mail
 
Telefon
77 4575495 wewn. 18  
Fax
 
Data składania
2019-03-11  
Data wygaśnięcia
2028-11-30  
Tagi
 
Województwo
OPOLSKIE  
Powiat
Opole  
Gmina
Opole
Miasto
Opole  
Ulica
ul. Chmielowicka  
Numer budynku
6  

 

 

 

 

DYREKTOR

DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DLA KOMBATANTÓW

W OPOLU

 

 

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze,

kierownicze stanowisko pracy

 

 

ZASTĘPCA DYREKTORA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DLA KOMBATANTÓW W OPOLU

 

 

  1. Wymagania niezbędne:

     

a) wykształcenie wyższe,

b) co najmniej 5 letni staż pracy,

c) posiadanie co najmniej 3 – letniego stażu pracy w pomocy społecznej oraz specjalizacji

z zakresu organizacji pomocy społecznej,

d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak

prawomocnego skazania za przestępstwa popełnione umyślnie.

 

 

  1. Wymagania dodatkowe:

     

a) Posiadanie wiedzy na temat funkcjonowania jednostek organizacji pomocy społecznej.

b) Bardzo dobra znajomość przepisów m.in. z zakresu pomocy społecznej, finansów publicznych, zamówień publicznych, prawa pracy, kodeksu postępowania administracyjnego.

c) Umiejętność zarządzania i kierowania zespołami ludzkimi.

d) Umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych i rozwiązywania problemów społecznych.

e) Dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, komunikatywność, zaangażowanie,

kreatywność.

f) Doświadczenie zawodowe w zakresie współpracy i bezpośrednim kontakcie z osobami starszymi i niepełnosprawnymi .

 

3. Zadania wykonywane na stanowisku Zastępca Dyrektora Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu:

 

a) zastępowanie dyrektora podczas jego nieobecności – kierowanie pracą placówki,

b) kierowanie i nadzór nad realizacją zadań działu opiekuńczo – terapeutycznego

w placówce, w szczególności: kierowanie i koordynacja pracy podległych pracowników, nadzór nad prawidłowością oceny sytuacji mieszkańców, organizacja spotkań zespołu terapeutycznego, nadzór nad jakością i prawidłowością świadczonych usług, sprawowanie bieżącej kontroli i nadzoru nad opracowywaniem i realizacją indywidualnych planów wspierania mieszkańców, nadzór nad warunkami życia mieszkańców,

c) organizowanie i nadzorowanie pracy podległych komórek organizacyjnych,

d) dbałość o zapewnienie odpowiedniego standardu usług w DPS dla Kombatantów,

e) promocja DPS dla Kombatantów na zewnątrz,

f) ścisłe współdziałanie z dyrektorem oraz główną księgową,

g) przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej środków do realizacji zadań statutowych DPS,

h) opracowanie projektów procedur, analiz, sprawozdań z realizacji zadań oraz dokonywanie oceny zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej,

i) usprawnianie organizacji, metod i form pracy.

 

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

 

1.Praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
2.
Praca biurowa, praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
3. Wyposażenie stanowiska pracy – komputer wraz z oprogramowaniem,
4.
Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,
5. Praca wymaga współdziałania z innymi pracownikami oraz mieszkańcami placówki.

 

5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosi co najmniej 6%.

 

6. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny,

b) życiorys – Curriculum Vitae – z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,

c) kserokopie świadectw pracy,

d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

e) podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,

f) podpisana klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,

g) podpisane pisemne oświadczenie ,że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

h) oświadczenie stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na w/w stanowisku urzędniczym,

i) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegajacej się o zatrudnienie.

 

Kwestionariusz osobowy oraz oświadczenie należy opatrzyć własnorecznym podpisem.

Wzór kwestionariusza osobowego oraz oświadczenia - dostępne są na stronie internetowej (https://dpskombatant1.bip.gov.pl) oraz w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu.

 

 

7. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:

  1. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie lub przesłać pocztą na adres placówki : Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu ul. Chmielowicka 6, 45 -758 Opole, w zaklejonych kopertach z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze - Zastępca Dyrektora Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu".

  2. Termin składania dokumentacji trwa od dnia ogłoszenia konkursu do dnia 11.03.2019 r. do godziny 14ºº. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu. Złożone oferty będą badane pod względem spełnienia wymagań formalnych. Oferty, które nie będą spełniały wymagań formalnych lub wpłyną po wyżej określonym terminie- nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający formalnie wymagania zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

  3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantow w Opolu.

  4. Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę, z tym że pierwsza umowa zawarta będzie na czas określony.

  5. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 77 457 54 95 wewn. 18

  6. Dokumenty kandydatów, którzy nie uzyskają akceptacji komisji będą przechowywane przez okres 2-miesięcy od momentu upowszechnienia informacji o wynikach naboru, po tym terminie dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.

  7. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r , poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych tj. . Dz.U. z 2016r., poz.902 z późn. zm. i podpisem kandydata.

 

 

 

Dyrektor               

Domu Pomocy Społecznej

dla Kombatantów w Opolu

Halina Antczak      

 

 

 

 

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA


 

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 r., poz.

1000) informuję, że:

  1. Administratorem danych osobowych (ADO) jest Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu, ul. Chmielowicka 6, 45-758 Opole, REGON: 531849744.

  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym kontakt możliwy jest pod numerem tel.: 887 818 800 lub poprzez e-mail: biuro@centrumcyfryzacji.pl

  3. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z RODO, w celu realizacji procesu rekrutacji w tym rozstrzygnięcia procesu rekrutacji na stanowisko, na które Pan/Pani aplikuje (podstawa prawna: art. 221 §1 Kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO). 4.W procesie rekrutacji przetwarzać będziemy podane przez Pana/Panią dane osobowe, o których mowa w art. 221 §1 Kodeksu pracy, (czyli m.in.: imię i nazwisko, data urodzenia, adres do korespondencji, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), a także inne dane podane dobrowolnie w dokumentach aplikacyjnych oraz uzyskane w trakcie spotkań rekrutacyjnych, w tym w zakresie wizerunku.

  1. Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty przetwarzające uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz zaufane podmioty (przetwarzające dane) współpracujące z administratorem w zakresie niezbędnym dla prawidłowego przeprowadzenia rekrutacji.

  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej poza obszar działania RODO.

  3. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wskazany w wytycznych dotyczących archiwizacji.

  4. Podanie danych osobowych, określonych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie przez Pana/Panią danych osobowych określonych w art. 221 § 1 uniemożliwi Administratorowi przeprowadzenie procesu rekrutacji z Pana/Pani udziałem.

  5. Przysługuje Panu/Pani prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, otrzymania ich kopii, sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych.

  6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

  7. Przekazane przez Panią/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.

  8. Informacje szczegółowe o podstawach gromadzenia danych osobowych i ewentualnym obowiązku lub dobrowolności ich podania oraz potencjalnych konsekwencjach niepodania danych mogą uzyskać Państwo w siedzibie Administratora danych osobowych. 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..